piątek, 4 maja 2012

Wiosenno - imieninowe Candy - WYNIKI !

Nadeszła długo wyczekiwana chwila ogłoszenia wyników.
Od razu przepraszam za jakość zdjęć,ktoś mi zmienił tryb w aparacie i za późno się zorientowałam.

Wszystkim dziewczynom biorącym udział w candy bardzo dziękuję za wspólną zabawę.

A oto zdjęcia z przygotowań:




I w końcu same losowanie :

Nagrodę niespodziankę otrzymuje:  Karolina !
Serdecznie gratuluję i proszę o meila z adresem do wysyłki paczuszki. Czekam przez 4 dni.


PS. przepraszam za końcówkę filmu.Chciałam to wyciąć ale jak na złość program do obróbki filmów mi padł,a że nie chciałam przedłużać.... :)
Mam nadzieję że wybaczycie mi te małe potknięcie . :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich biorących udział w tym candy i zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

  1. Zapomniałam napisać że ten "błąd" w programie do losowania który widać na filmiku dotyczył braku dźwięku fanfar przy wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja?? czy ja?? Jeśli tak, to zaraz wysyłam adresik i nie mogę się doczekać przesyłki.
    Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Karolino,to Ty zostałaś wylosowana.
      Gratuluję!

      Usuń
  4. Gratuluje i dziękuję za zabawę ;)))

    OdpowiedzUsuń